:)

Söndag igen, haha det går så fort.

I fredags for jag o Alexandra till Nathalie o Nova o hälsade på. Hann även med en sväng på stan o systemet.
Köpte 2 flaskor vin o for hem o hoppade i duschen. Cissi kom förbi o vi började festa :)
Gick vidare till 2 fester här i närheten. Kanske inte riktigt min typ av folk, men det blir vad man gör det till o Cissi var ett perfekt sällskap, så fulla o glada blev vi då :) Kanske t om lite för mkt av det goda, haha!

Vaknade kl 7-8 på morgonen, shit då var jag bakis o trött. Men jag kämpade mig genom dagen o det gick då så bra. Var hundvakt o Dolly. Jag o pappa var runt o tittade på datorer o åt på Max.

Cissi tyckte att vi skulle göra ngt kul på kvällen så hon kom hit, och vi vidare till Jörgen o drack lite drinkar.
For förbi nå fester o tittade. Bla ett ställe där Rex valp Cissi bor. Gud så söt hund. Hon var Rex upp i dagen :)
Käkade mat sen hem o sov.

Vaknade först vid kl 13 idag. Så skönt att få sova ut :)
For iväg o handlade blöjor o lite andra nyttigheter på affärn med Alexandra.
När jag kom hem så kom min far hit o hämtade mig o Vilma som just kommit. Vi åkte till honom där vi var bjudna på middag. Köttsoppa, så gott :)

Vi kom inte hem förran strax innan kl 19, så var bara att ge gummsan mat o sen lägga henne.
Är sjukt trött sj, men finns en massa jag inte vill missa som går på tv, så måste hålla mig vaken ett par timmar till..

Imorn ska det tydligen vara fint väder, så då måste man väl passa på att vara ute o leka en hel del.
Ska även till arbets kl 13:15, blä..

Nu tv, bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0