Det blev inte av

Varken badhuset lr leos blev av idag. Men jag var tvungen handla osv så nu är det fixat.
Imorn ska jag ju till arbets kl 10, jag är jämt så nojig att glömma sådana saker å om jag skriver det här så ökar mina chanser iaf lite att jag ska komma ihåg det :)
Ikv kommer Alexandra hem, hon skulle komma förbi en sväng så vi hinner surra lite hur hennes resa osv har varit! Har saknat henne!
Vi har bestämt att åka iväg en helg lr nå till Stockholm i sommar, blir nice.. Bara chilla, shoppa o festa ;)
Ska gå o leka med Vilma nu, idag är ju min sista dag med henne för en vecka framåt. Fast har iofs lovat Alex o vara med henne dom kvällar det är hockey i veckan. Men då kommer hon nog sova. Men en liten sväng hinns det nog med att busa :)

Lilla chefen kallar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0