Yeyeyeyyy

Ganska just hemkommen från stan. Har varit barnvakt åt Novisen medans Nathalie var på möte.
Jag är duktig, klev upp kl halv 8. Alex o Vilma hämtade upp mig så for vi på utvecklingsamtal på hennes dagis. Man vet ju som redan allt, dom är så duktiga på att hålla oss uppdaterade med allt nytt hon gör osv varje dag. Men iaf, hon sköter sig då perfekt, så man kan ju inte vara annat än stolt ;) haha..
Kom hem rätt sent igår, vi drog en tur till Boden, spelade musik och bara gled! Så skönt...

Jag har ett lyckorus i min kropp!
Hoppas det håller i sig ett tag nu, då gliider jag fram på moln snart :D



Ska klä mig och gå till dagis strax, måste bara vänta på Cissi först

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så du for till boden ist för att höra av dig, börjar bli en ful vana hos dig att inte höra av dig fast man sagt så;)

2009-06-03 @ 21:16:19
URL: http://idajennymaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0