Ohhh jag älskar solen!

Vaknade av att Alex ringde o väckte mig kl 10. Hade så sjukt ont i magen så gick inte att sova vidare.
Han o Vilma var påväg till Storsand, jag som saknar ihjäl mig efter henne bara efter en dag slängde på mig bikinin och en klänning o satte mig i bilen dit på en gång.
Vilma är helt badgalen! Gud så roligt :)
Jag hade faktiskt velat doppa mig idag, men under bara 15-20 min så hann det dra in ett oväder. Så får vänta tills imorn, för då har dom tydligen lovat fint väder IGEN, hoppas hoppas :)
La  in korten när jag koma hem, usch usch usch säger jag bara.... Nu MÅSTE jag träna minst 5-6 dagar i veckan efter att mitt jobb är slut o vardagen återgår till det normala!!! Blä för min fettokropp!
Men en  bra sak, även fast vi inte vart såå länge så hann jag med att få färg, tackar mama och pappa för dom goda generna. det behövs på min vinterbleka kropp haha :P

Skulle egentligen behöva vila, men känner på mig att jag kommer bli tröttare då. Så ska ta mig en rök nu, sen dra en snabbstädning och kleta på nå smink. Sen äre Boden Alive för mig o kusin vitamin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0