Komsi komsii

Jag har nog gått o blivit lite sjuk.. Lr snarare krasslig, lite för kallt ute för att vara Juni. Vill väl inte riktigt acceptera det, så tar på mig på tok för lite kläder. Men hallå, ofta det händer att det haglar i Juni, typ inte ofta!!?
Nåja efter "regn" kommer solsken, så jag väntar på den riktiga sommaren ;)
Men nästa vecka tänkte jag och Cissi ta ett kvällsdopp! Måste ta bilder så det förevigas, badkruka som man är.

I princip hela dagen har vi varit ute. Först gick vi en promenad jag och Vilma, med Lisa Emil Jenny Loke o Dollan. Alla vi blev så hungriga efter promenaden så vi stannade o käka lunch. Vi lekte här i lekparken utanför mig innan vi gick in och sov, i 2 timmar! Rätt så jävla skönt :)
När vi vaknat åt vi middag och var i lekparken med Cissi! Jag och Cissi förvandlades också till barn igen, åkte rutchbana och gungade :P
Senare på kvällen kom även Nathalie och Jenny förbi o joinade oss :)

Jag är tärd efter en mysig dag med bus-Vilma. Så nu ska jag ta en rök, sen lägga mig i sängen och sova.


Tack vännen, jag tabbade mig och du ställer upp! I mina ögon är du guld värd!


Kommentarer
Postat av: Nath

Komsii komsii? HUmf! ;S

2009-06-08 @ 22:45:38
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0