Jag vill inte :/

Idag har vi varit på Aronsbadet, jag Vilma, pappa, Nathalie, Nova och Magnus.
Varmt som fan när solen var framme, hatar dom där molnen som kom fram ibland.. :)
Jag tog årets första premiärdopp, iaf det första ordentliga badet. Skönt var det!
Vid kl halv ex for jag och Vilma ut till Lövskär. Lämnade över hjärtat till Alex föräldrar + syskon. Hon ska spendera fram tills fredag ute på sjön med dom. Jag vet att hon kommer ha det toppenbra och väldigt roligt. Men det gör ont att lämna bort henne, när det inte är valfritt. Jag måste eftersom jag ej har sommardagis åt henne och själv jobbar.
Usch jag kommer sakna ihjäl mig efter henne!
Får försöka fördriva tiden med ngt.. Men alla är ju jämt så upptagna känns det som :/

Jajjjjja, ska ta och dammsuga, dammtorka  och hänga upp min tvätt.
Jag vill gå på bio ikväll, ngn som är på????

Pussissss

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu ska jag sluta vara upptagen så vi kan umgås mer:) jag lover!

2009-06-29 @ 20:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0