Jag är fan duktig! :)

Igår rev jag ner tapeter i köket och slipade.
Idag spacklade jag och ikväll ska jag slipa igen. Haha min far kommer bli gode mallig över mig när han kommer hem från utlandet och inser att hans dotter kan göra sådant själv utan hans hjälp! ;)

Kl 15 hämtade jag gumms från dagis. Vi gick hem hit till mig och även Alexandra kom förbi.
Jag vill åka o träna men jag får jag aaaaaalllldrig med mig ngn! Så trist att jämt träna själv :S
Får väl ringa ngn killkompis snart, för dom verkar då alltid vara på att träna haha!

Ne nu ska jag dra på mig träningskläder och cykla iväg, min tid är alldeles för dyrbar att slösas bort här.


Kommentarer
Postat av: jonna

jag vill nästa vecka.. då e jonas hemma:) men ja vill gå på pass oxå:)

2009-06-17 @ 19:27:54
URL: http://jonna1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0