I just can´t stop

Åh jag som blev grymt sugen att fara o träna, så är gymmen stängda, typiskt!
Nåja, kanske far ut o springer lr nå ist, om jag ids. Min kondition är sämst just nu.
Har i princip slutat köra kondition då jag tränar. Går ner så mkt i vikt då. Spelar ingen roll hur mkt jag än äter så försvinner en massa kilon. Visst nå har jag att ta utav, men jag blir så himla trött av att gå ner i vikt + att jag blir sjuk då.
Så då har jag hellre lite sämre kondition + lite fett på kroppen och är glad o pigg :)

Igår var det dött i Boden, verkligen!
Fast vi hade det rätt trevligt ändå tycker jag :P
Redan kl halv 3 var allt färdigt, vi satt o surrade som vanligt helt länge efteråt.

Det är som att ngn har kastat lyckopulver över mig, har ett rus i hela kroppen. Jag älskar mitt liv :)

Kommentarer
Postat av: Nath

;)



Ursäkta segheten! Har kommit he, varit o visat J & J bilen, handlat, lagat mat och nu ska vi och lämna igen en film + köpa nå batterisyra eller va fan dte heter till bilen. Kväll helt plöstligt! Jag tänkte anlita dig som barnvakt i veckan ;)

2009-06-06 @ 18:35:52
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0