Fullt upp

Jag älskar att ha fullt upp, så länge jag bara hinner med mina rökpauser när jag vill och sms då o då så är det lungt.
Idag på morgonen lämnade jag som vanligt Vilma på dagis. Dessutom var vi där 8:25! Händer typ aaaldrig. Men Vilma vaknade kl 7 i morse så vi hade gott om tid att göra ingenting på morgonen.
Gick till Jenny o Fredrik och hämtade hem Dollan.
Lagade bara frukost till mig själv sen mötta jag upp Alexandra. Vi satt här ute på vår äckliga gård i solen och småpratade o rökte, mysigt värre. Det var länge sen!
Kl hann snabbt bli halv 2 och det var tid o hämta Vilma igen.
Dom hade ju haft ett litet firande för henne & 2 andra barn som fyller år under semesteruppehållet. Så hon hade valt sig en jättegullig present. Typ ett diadem med rosa fluff och glittriga hjärtan som sticker upp. Lilla gumman var så nöjd över den :)

Jag tog med mig yoghurt, äpple och banan, så ist för att gå direkt hem för att äta när jag hämtade henne så satte vi oss ute på en filt och hade en liten picknick. Vi sjöng en massa barnsånger, kramades och busade på i 1 1/2 timme.
Jag blev rastlös som vanligt direkt vi kom in igen. Så jag ringde hit Sofia, Tindra, Nathalie, Nova och mamma.
Barnen busade på, vi kunde slappna av och bara vara. Så jäkla skönt :D

Mamma stannade ända till kl 21.
Så efter hon for så sov ju givetvis Vilma sen ett tag tillbaka. Jag har faktiskt tänkt lämna disken till imorn för en gång skull. Bara njuta av lugnet och inte göra någonting! :)

Imorn tror jag stan stod på schemat. Jag måste iaf in dit hursomhelst. Måste till arbets och lämna in papper.
Sen tänkte jag köpa mig en mascara och kanske ngt nytt plagg, jag behöver en helt ny garderob. Synd bara att man är fattigast. Men kanske inte så länge till :D
Nåja nåja, nuuu en rök sen kanske kanske kanske diska. Får se om jag klarar av att motstå kliet i fingrarna efter att städa haha! Annars får ni ha en fortsatt god kväll, jag ska sova strax, älskar att drömma mig bort.

Bye lovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0