/&(/&)??=)&&%¤%%&/(/(


Finns en sak som stör mig som fan!
Jag ställer upp för dig hela sommaren. Och vad får jag tillbaka?! Fan så less..
Ångrar att jag alltid är så snäll. Men nu vet jag iaf hur jag ska börja vara. Inte tänker jag göra något undantag längre. Inte ens 5 min. Fr om nu är det här ren principsak för mig, skyll dig själv.



Jag Vilma Jenny och Loke var ute nu i förmiddags. Sen skiljdes vi åt, jag och Vilma gick in och åt mat.
Strax kommer Sofia och Tindra förbi. Äntligen får flickorna busa igen & så ska dom äta middag med oss, mkt trevligt :)
Nu ska jag byta blöja på Vilma, sen klä på oss igen.
För vi ska ut i solen/blåsten och härja.


Men jag har faktiskt en glad nyhet också, fast den håller jag för mig själv tills jag vet till 100 % hur det kommer bli av!


Du är fin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0