Enformiga dagar, jiiio

Alla mina dagar ser typ likadana ut just nu..
Vakna, kliva upp, frukost, gå med vilma till dagis, jobba, hämta henne, laga middag, leka & mysa, lägga gumman, städa o plocka undan, nedvarvning sen sova..
Hahah mkt händelserikt o kul va?! :)

Nåväl jag trivs som fan där jag jobbar och killarna jag jobbar med tar väl hand om mig :D
Det går super för vilma att vara på dagis längre dagar.
Blir jobba hela denna vecka, så helgen kommer bli TUNG! Och inte på tal om efter helgen. Shit jag kommer vara död!
Jag har iaf bestämt mig nu. Ska söka lägenhet i stan, vill ha närmare till mamma. Kalla mig mammig, men så är det :)

Är som sagt död i skallen, ska gå och lägga mig bredvid min dotter nu. Måste tigga till mig massage imorn, då är det min tur ;)
Nighty night sweethearts


Jag o Idstra i helgen

Kommentarer
Postat av: Elin

Vart jobbar du? :)

2009-06-25 @ 14:52:37
URL: http://risgrynet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0