Drömmer mig bort

Har suttit och kollat på resor nu på morgonen.
Bara jag får allting klart, beroende på hur mkt det blir. Så vill jag dra med med mig Vilma till ett varmare land. Helst 3 veckor lr nå. Skulle vara så skönt! Får väl önska mig endel av resan i min och Vilmas födelsedagspresent : )
Någon som är sugen att följa? ;)

Idag blir en hemmadag. Iaf tills Vilma ska hem från dagis. Sen ska vi väl till lekparken och leka. Hon tyckte det var så himla kul där igår. Ska ta med mig kameran isf och ta lite bilder.
Hade ju velat ta en utedag idag då det är så fint väder. Men jag vill bli frisk ju!
Ska ta och göra mig en kopp te nu, sen bara mysa här i soffan med Dolly.

Ha det fint nu allihopa..



Kommentarer
Postat av: Sofia

Guud så skönt de vore att åka utomlands till något varmt ställe ;P

2009-06-09 @ 12:57:41
URL: http://deeya.webblogg.se/
Postat av: Cissi

Ah, utomlands låter fint! Vi har ju planer på det, glöm ej ;p

2009-06-10 @ 01:52:03
URL: http://cissimannberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0