Dagarna som varit

I fredags hade jag och Vilma lovat Alexandra komma och titta när hon hade utspring ur skolan. Vi kom  inte med bussen på morgonen, det var redan 2 st barnvagnar. Men Alex ville följa så vi gick hem till honom och tog bilen in ist. Väl inne i stan mötte vi upp Idstra  och Viljisen. Vi missade när dom sprang ut, men hann ge grattis kramar efteråt : )
Vi gick in till stan och bara chillade. Kring 12:30 så var det mat/fika hos Alexandras mamma o hennes kille. Hela hennes släkt var där + vi.



Vid 15-16 for jag och Vilma vidare till mamma och Josefine i stan. Duschade, sminkade om och fixade oss klara. Vi gick till Fiskekyrkan och åt middag, jag mamma Vilma Josefine & Tord. Så mysigt! Solen stekte på oss, säkert 24 grader ute och helt vindstilla!

   

Efter vi hade ätit färdigt så gick vi alla en kvällspromenad genom stan. Det var jättemkt folk ute redan då.
Mamma la Vilma och jag tog bussen till Linda. Vi tog bilen därifrån for in till stan. Hämtade upp Linnea och drog mot Boden. Alltså fan så mkt folk det var på ICE. Jag var slut i både huvudet och kroppen i slutet av kvällen!
Studenter vet verkligen hur man lever om..
Jag for hem och somnade kring kl 6.
Kl 10 vaknade jag av klockan jag hade ställt. Bara glatt kliva upp. Hoppade in och tog mig en dusch för att vakna till.

Gick omkring och kännde mig bakis hela dagen, även fast jag inte drack! Men det blir så för mig om jag sover fel timmar och alldeles för få med timmar!
Nåja jag, Vilma och Alex strosade omkring i stan tills dom stängde. Jag hittade mig faktiskt ett par vita leggings, vita korta jeans-shorts, en bikini och ett linne.
Tänkte gå och lägga mig med Vilma när hon somnade kl 19, eftersom jag var grymt trött redan då.
Men tröttheten hade övergått till att vara övertrött, vilket resulterar i att jag ej kan sova. Så somnade kring 3-4 på natten.

Fy fan, behöver jag säga att jag kollade i kors i morse då Vilma väckte mig.
Kunde knappt hålla mig vaken vad jag än gjorde. Så jag Vilma Linda och Nike tog bilen till Nordpolen. Vilma var överlycklig att bada :) Köpte mat på Max efteråt..

Nu har Vilma åkt till hennes far, och jag är totalt slut. Inte ens mitt huvud hänger med. Jag ska bara ligga i soffan hela kvällen. Inte ens städa, bara röra på mig om jag ska röka :)

Ha en fin kväll mina älsklingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0