Wiihoo

Ja det händer inte så mkt i mitt liv om jag ska vara ärlig, så har inte så mkt intressat att skriva om.
Jobbade till 15, gick till mormor i stan och blev bjuden på góomiddag och jordgubbar :P
Mamma, Vilma och moster Jia var även där.
Jag, mamma och Vilma knallade hem till mamma. Alex gjorde oss sällskap och kom o hämtade sin bil som jag har haft hela veckan, danke! :D
Vi satt o tittade på blocket, lyckades övertala mami om en bil jag ville hon skulle köpa, så imorn drar vi neråt och hämtar den!! :)
Hoppas de är lika fin som på bild..
Det blir jag mamma Vilma och Josefine som far efter att jag har slutat jobbet.

På lördag hade de tydligen lovat sol så då blir det nöta stranden för mig och Vilma :) Har bleknat som fan sen solen försvann haha :P

Nåja är alldeles för trött för att sitta här och skriva, ska ta o lägga mig i soffan ist..


Saknar dig Maggemoo ;(

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jättesnygg header! :)

2009-07-10 @ 11:31:01
URL: http://sinnerhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0