Vilmas 2årsdag! :)

Jag är lite efter med att uppdatera, men här kommer det iaf!
Vilken toppen dag det var! På alla sätt, den hade inte kunnat bli bättre : )
Vi vaknade kring halv 9, klev upp och gjorde välling. Alex kom förbi, och Vilma öppnade sina presenter från oss.
När han åkte tillbaka till jobbet så gjorde jag och Vilma lite glass och jordgubbar som vi smaskade i oss tillsammans.
Vilma lekte på här med allt nytt, och jag sminkade mig lite.
Sen for vi vidare till Barnens Hus & Dollastore, handlade det sista som behövdes till kalaset.
Vi åkte till lokalen här på Björx där kalaset skulle äga rum och blåste upp ballonger, ställde alla möbler där dom skulle vara osv.
Klockan hann bli halv 1 innan vi var färdiga, då var vi jättehungriga. Så vi gick förbi Björx Pizzerian och köpte med oss en pizza hem. Vilma var så trött efteråt, så hon slockande direkt. Jag skulle nog med ha behövt lite sömn, men blev lite stressad inombords då jag insåg att Therese & Oliver skulle komma på en timme. Så jag tog förnuftet i fånga och klev mot min vilja upp o gjorde mig färdig ist. Så när Vilma vaknade var jag klar. Bara några minuter efter dök Theres o Oliver upp. Vi gick direkt ner till lokalen. Inte många minuter efteråt kom Marcus & Ozzy, samt mamma, pappa, Tindra, Josefine & Tord. Och allt eftersom dök resten av gästerna upp.

Vilma blev jätteglad över alla presenter! Gud folk är ju tokiga :) Man hade kunnat tro att hon fyller 50 lr nå, haha..
Vi är så himla glad över att så många ville komma och fira Vilmas 2-årsdag tillsammans med oss! Så tacksam över att jag har så fina vänner och familj :) ni är bäst!

Jag tror vi blev kring 30-35 st sammanlagt på kalaset. Vilma pratar fortfarande om ballongerna, folk som var där, paketen och allt fika :) Hon längtar nog redan till sin 3-årsdag.

Bilder från kalaset lägger jag upp imorn.

Ska ta och krypa ner i sängen bredvid min älskade tjej.. Ni får ha en bra kväll :)
Godnatt


Kommentarer
Postat av: Thessan

det var en jätte fin 2års dag :) kalaset var perfekt ! :)

2009-07-25 @ 17:18:56
URL: http://luckyshe.blogg.se/
Postat av: Alexia

Vilken fin blogg du har! Ta gärna en titt på min, bor även jag i Luleå :)

Kram

2009-07-28 @ 22:38:51
URL: http://theseamysideofalexia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0