Utvilad i huvudet men trött i kroppen

Jag och Vilma sov 3 timmar mitt på dagen. Hade säkert sovit längre om det inte vore för att mamma kom hit och väckte oss! :) Så efter det var vi mkt utvilade och glada.
Mamma hade med sig en massa gott som vi åt. Hon hade köpt en tvättställning och en elvisp åt mig, så snällt! Jag behövde båda dom sakerna, men har bara runnit ut i sanden för mig att köpa det.

Eftersom att vi sov så pass mycket under dagen så var varken Vilma eller jag trött där vid kl 19. Så jag drog på mig mjukiskläder och packade ner gummsan i vagnen & for ut o sprang runt Björx. Min kondition är rent ut sagt sämst! Men men den tåls att arbeta på :)

Pappa ringde idag & sa att vi skulle tapetsera mitt kök imorgon, så jag spacklade det sista efter jag hade duschat.
Ligger och ser Beck nu, ska strax gå och sova..
Fullt upp med tapetsering + in till stan och fixa en del saker, så bäst att vara utvilad.

Byye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0