So fine :)

Vaknad typ vid 7 idag, inte van alls att Vilma vaknar så tidigt, jag är grymt bortskämd som har en unge som sover till typ kl 9 varje dag ;) Nåväl man ska passa på att njuta för snart är semestern över och då ska det pluggas o Vilma har vanliga tider på dagis, då blir det andra bullar.
Vi tog bilen till arbets, lr Vilma var hos mormor i stan medans tiden. Eftersom det var så fint väder så körde jag hem o hämtade badkläderna + handdukar åt oss.
När jag kom till mamma i stan så var dom färdiga, så vi gick till gültzaudden. Det var jättevarmt och skönt ute! Dock så hann vi nog bara vara 1- 1 1/2 timme innan det blev ösregn och åska ute.

   

Så vi gick hem och bytte om, sedan knallade vi vidare till stan.
Där gick vi och hälsade på i kiosken o pratade lite, samt på JC hos bror :)
Vi hann med en fika på Roasters och hamburgare på korvgubben, gott & onyttigt, typiskt mig!


Lägg märke till Vilmas nya converse skor ;)





Skulle egentligen till mamma och äta middag, men tyckte det skulle bli så sent för Vilma eftersom hon somnar just efter kl 19. Så vi åkte hem ist.
Alex som saknar Vilma så mkt nu när bara jag har henne, han kom hit direkt vi kommit hem.
Så dom är ute och leker nu, och jag tar mig friheten att ligga inne i soffan och VILA! :)
Tänk vad snabbt man anpassar sig att ha henne hela tiden från att vara 2 st som man kan dela allt med, även fast den andra kanske har ett heltidsjobb osv.
Kan säga att det är en enormt stor skillnad! Det tar på krafterna på ett helt annat sätt när man är ensam dygnet runt. Så ni som är 2 st, uppsakatta det, njut av det, för jag lovar er det är bekvämt ;)

Nej nu ska jag gå och göra lite nyttigheter också. Typ hänga tvätt, diska lite och ta mig en dusch, utan en Vilma i hälarna :) Hahah.
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Härlig blogg! ska vi följa varandra via bloglovin gumman? :)

2009-07-18 @ 20:43:36
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0