Lurad

haha jag trodde att det skulle vara betydligt kallare ute än vad det är, blev nästan chockad när jag kom ut och kände värmen :) typiskt, hade ju velat vara på stranden en sån här dag! Nåja förhoppningsvis så kommer det fler varma dagar.

Shit kan inte förstå att Vilma blir 2 år på Torsdag! Då är det kalas i Forumlokalen här på Björx. Alla som vill är välkommna :) Kl 14.
Nu har vi sån himla tur att våra föräldrar är så otroligt hjälpsamma, så det enda jag behöver göra är att baka chokladbollar och nå annat litet tänkte jag. Alex mamma gör tårterna och mamma bullarna :)
Sen måste jag iväg och köpa ballonger och diverse saker, men det blir ju en barnlek jämnfört med att stå och baka allt som behövs :P

Håller på att laga mat nu, sen ska Vilma sova. Var egentligen meningen att jag skulle sova med henne. Har blivit alldeles för lite sömn hela helgen + i natt. Men jag får se om jag finner ro att lägga mig när det finns saker att göra här hemma.
Ähh vi ser väl.

Nu ska vi äta strax. Byye





Sööötis ;)

Kommentarer
Postat av: madde

hej sötnos!



sorry att jag inte messade tillbaka sist.. ska nog inte på uppsala reggae festival i år, pank som vanligt..

har du fixat barnvakt än? tänkte om du ändå åker ner kanske du även tar en snabbvisit förbi stockholm också??:) vore kul, hör av dig i så fall!

hoppas allt är bra med dig också, hälsa grattis till lilla vilma på hennes 2 års dag! kramkram

2009-07-20 @ 15:59:27
URL: http://www.madu-ohmadu.blogspot.com
Postat av: Sofia

Åh gud så tiden går fort, känns som nyss lilla Vilma var pytteliten :)Sötnosen där!

Känner ni för att göra nå i veckan kanske?

Har ju Tindra till på torsdag eftermiddag. :)

2009-07-20 @ 22:50:10
URL: http://deeya.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0