Jag kom in!!!! :)

Förra veckan var jag intervju i Kalix ang utbildningen jag har sökt. Hade fått svaret idag i brevlådan då jag kom hem. Tror ni jag blev nå glad!!!? :)
Så den 7/9 börjar jag min utbildning till behandlingsassistent inom kriminalvård, så om allt går vägen är jag färdigutbildad om 2 år!
Åh en sten har lättat från mitt hjärta, nu slipper jag soc och arbetsförmedlingen.
Så nu jobbar jag sista veckan, sen har jag semester med Vilma i 3 veckor. Efter det blir det nog jobb tills September. Konstigt, nu börjar vuxenlivet på riktigt. Strukturerade och längre dagar för Vilma på dagis, plugg och extrajobb för mig. Inte mkt tid över för allt rännande på stan med vännerna och deras barn. Nåja blir väl så till sist, är bara lite ovan :)

Har jobbat nu måndag och tisdag. Vilma har varit med Jenny och Loke, TACK än en gång! Hade inte funkat utan din hjälp :) Onsdag-fredag ska mamma ha Vilma när jag jobbar. Ska även in på arbetsförmedlingen på fredag morgon. Måste lämna nå papper + ska göra en ny handlingsplan med min handläggare.
I helgen skulle jag tro att det bara blir mys hemma med Vilma. Om mamma åker till Tords stuga så tror jag att vi övertar hennes lägenhet. Så himla bekvämt att bo i stan, haha..

Min träning har helt och hållet lagts åt sidan nu när jag jobbar. Har varken tid eller ork. Men en snäll själ sa till mig att jag hade en fin kropp redan och att jag skulle passa på att njuta av sommaren ist.
Så ska ta åt mig av dennes råd. Förut lr ja nu med så har jag alltid trott att jag blir lycklig den dag jag är 100 % nöjd med min kropp. Visst det gör mig lyckligare, men sann lycka kommer innifrån. Jag jobbar på min självkänsla dagligen, och den börjar bli bättre :) Det + Vilma + familjen + vännerna gör mig lycklig!

Slutplåttrat nu, är en lång dag även imorgon. Så ska ta mig i kragen, gå och ta min kvällsrök, sedan blir det att krama kudden.
Natti natti sweethearts


Kommentarer
Postat av: Therese med Rex

Kul att du kom in, lycka till med utbildningen nu =)

2009-07-07 @ 23:52:09
Postat av: Nath

Du är perfekt som du är raring! :)

2009-07-08 @ 11:21:46
URL: http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: therese

Grattis tjejen till att du kom in :)

Önskar att jag också hittade en utbildning som jag vill gå :/ Göra något av livet osv.. Hjääälp ! Stolt över dig som orkar :)

2009-07-08 @ 14:05:57
URL: http://luckyshe.blogg.se/
Postat av: jonna

faaan va fusk! tänkte söka de där!fan fan:D men grattis:D

2009-07-08 @ 23:41:52
URL: http://jonna1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0