Fääärdigt :)

Nu är mitt lilla kök tapetserat o klart! Tack älskade pappa!! Jag har utan tvekan världens bästa familj :)
Efter vi hade tapetserat klart + städat undan de stökigaste så for vi till stan o handlade, jag hade nästan tom kyl.
Jag packade upp allt gott, blev så sugen på jordgubbar & glass, så innan vi började laga middag och baka så åt vi lite gott :) Omvänd ordning, men ibland får man fuska.
Vilma fick då ner maten hur lätt som helst ändå! Dock inte jag..
Synd att vädret är så dåligt idag, jag som ville ut och springa ikväll! Nåja kanske tar en promenad till stan imorn ist för att åka buss. Beror helt på vilken tid vi åker in, vill att det ska vara samtidigt som Vilma sover middag isf. Vi ska nämligen träffa Sofia & Tindra, så får kusinerna busa och vi bara umgås :)

Sådär ja, ska se Mumintrollen med Vilma nu. Snart kommer Alex oxkså, så ska vi iväg och handla ballonger osv till  kalaset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0