Can´t find my way out

Igår vare jobb på dagen.. Fick även träffa min älskade dotter! Hon har varit ute på sjön med farmor & farfar sen i söndags kväll. Nu var det evigheter sedan jag var ifrå henne så många dagar i sträck.
Jag är verkligen inte gjord att vara utan min dotter, gud så jag har saknat henne!!
Hon är brun som en pepparkaka, så jävla söt alltså :)
Endast en vecka jobb kvar, sedan semester. Då hoppas jag på fint väder, isf blir det stranden varje dag. Bada, sola och bara mysa på.

På kvällen igår bestämde jag mig för att festa lite. Fick med mig min älskade Nathalie! :) Vi hade riktigt KUL!
Så snart ska det göras om, visst då? ;)
Mötte upp Ida & co där inne med :)

Nu på dagen har jag Vilma och Alex varit o käkat kinamat, sen efter blev det solning och nu sitter jag med färg i håret hos mami & syster.
Ska strax skölja ut, sen blir det boooooden.
Syns i dimman ikv, adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0