<3

Ikväll har Nathalie varit här, vi fikade och surrade på som vanligt. Var nog inte tysta många sekunder :)
Tänk att livet/dagarna blir så annorlunda när alla börjar jobba. Man har inte alls samma tid över för sina vänner. Som nu när jag slutar jobbet, då är jag helt slut. Man vill bara mysa med Vilma, självklart träffa ens vänner med. Men jag kan ju inte börja dra med mig Vilma ngn stanns. För det första ska man hem o laga middag o äta. Sen är ju klockan så mkt så då är det nedvarvning  och läggdags.
Men jag kom ju med en smart idé idag, man borde skaffa en 5-6:a tillsammans med en kompis, då kan man ses varje dag efter jobbet. Det blir som ens sambo. man har barnen på samma förskola och så kan man hjälpas åt med hämtning osv. haha.. Så slipper man en karl i huset, mkt enklare att ha med tjejer o göra ;)

Ska ta mig i kragen o gå till sängen nu, har lust att gå o lägga mig bredvid Vilma i hennes säng. Men det blir så trångt och då får jag gå med ryggont hela dagen imorn, inte värt det :)
Nåja redan torsdag imorn, så snart är det helg!
Vad händer då??? Vill mysa, snacka skit o bara umgås. Ngn som är på? :)


Btw, vars tog sommarn vägen???

Heeejjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0