Ojdåå

Nu börjar det bli segt för mig att skriva på bloggen. Funderar på att lägga ner den helt.. Fast iofs vill ju ha kvar alla gamla inlägg osv, så får väl se hur man gör?
Nu till helgen åker Magge tillbaka till Uppsala, ursch kommer sakna den där byrackan som fan! :( Han är faktiskt en perfekt hund för mig, han gör allt för mig och älskar att träna. Även fast han är i ngn slags trotsperiod just nu så är han oerhört lättsam att ha o göra med.
Aja jag får ju träffa han precis när jag vill. Men jag vill ha en hund i mitt liv. Tyvärr finns inte den tiden har jag nu märkt, iaf inte när jag är ensamstående med Vilma. Eller joo tiden kanske finns men då får jag stressa ihjäl mig själv för att få allt att gå ihop. Vilma är trots allt nr 1 för mig, o ger hellre henne lite extra av min tid ist för att stressa genom allt.
Aja en vacker dag så kommer jag väl också få det liv jag vill ha.. Typ stadig familj, hund, hus osv :)

Idag blir det är relativt lugn dag för både mig i Magge. Jag är hängig i kroppen så då ska man passa på att bara njuta hemma o vila. Men ska ta oss ut i skogen med klövjeväskan så han får kuta i terräng/djupsnö o jobba lite. Sen ikv så kanske man åker på hundhuset ifall man ids.
Har även köpt hårfärg, så ikv blir det svart ;) hihi.. Får väl se hur man passar i det, men i värsta fall så kan man ju bara göra det ljusare igen!

Aja nu måste jag ringa nå samtal o fixa lite papper så uuut.


Du är fiiiiin <3

Kommentarer
Postat av: jessica

Så du lever iallafall :) Du är som knepig att komma i kontakt med :( Svarar aldrig i tele eller på sms...skärpning :)

Hör av dig om du vill hitta på något. Är hemma än så länge och gör ingenting.



Kram

2009-01-28 @ 13:59:54
URL: http://jessicabvall.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej! Kul det var att träffa dej en sväng, även om det var en kort en. Det är ju inte ofta man ses direkt! Var bor du nu?

Kram!

2009-01-28 @ 19:28:41
URL: http://risgrynet.blogg.se/
Postat av: Cissi

Nejnej Emelie, inte ska du lägga ner bloggen! :D Och det där med hund, du får låna Boss precis när du vill :)

2009-01-28 @ 21:12:13
URL: http://cissimannberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej!

Roligt att du uppdaterar...

Du känner inte för att hitta på någonting nån dag, så småtjejerna får leka lite? :)

2009-01-29 @ 20:42:03
URL: http://deeya.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0