... . .. .. . . . . . . . ... . . .. .. .

Nu var det länge sen jag skrev här. Jag ids nog helt enkelt inte, har ändå inget särskillt att berätta. Men det har väl hänt en del sen sist. Både roliga o tråkiga saker. Har dock en tom o konstig känsla i magen som vägrar försvinna. Jag försöker komma på vad det kan vara, men kommer inte fram till ngt alls. Aja imorn blir det minnesgudstjänst i kyrkan för morfar sen får jag hem min älskade kärlek Vilma, hon får mig att tänka på annat för en stund. Ska gå o gosa i soffan med en utslagen Magic.
Hejdå!




Jag behöver dig här, nu mer än nånsin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill tipsa dig om den nya gratis supersidan FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-01-26 @ 19:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0