Blandade bilder sen julafton o till nu

Eftersom att jag inte har skrivit på länge så har jag ju en massa nya bilder o dela med mig av. Men det är så många så jag får välja ut, men här får ni lite.


Lillan på julafton, så nöjd över barnvagnen hon fick. Den kör hon dagligen sin docka o hundvalp i ;)


Vilma och morfar, matar dockan som hon också fick :)


Förfest hemma hos mig. Jag, Lisa, Jenny o Ida. Hehe visst är vi snygg Lisa? ;)


Den 28:e december hade vi släkt träff på Bergviken. Kul att träffa alla igen. Vilma vart helt slut o däckade i morfars famn :)


På Nyårsafton åkte jag till Söderhamn. Hälsade på Rex o matte Therese. Äntligen!!! :)
Det var ren lycka att få träffa klumpen igen! Haha vet att jag ser cp ut på kortet, men Rex puss var mysigt.








Vilmas nya intresse, DISKA! :)


Min älskade morfar hade vi begravning för den 15/1. Så underbart vackert o sorgligt det var!


Min 1:a o 2:a kärlek


Egobild innan sminket kladdas på :) Ska dricka vin o chilla hos Alexandra!

mer kommer imorn, godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Va roligt med bilder! Åh va fin hon är Vilma, och stor har hon blivit :)

2009-01-30 @ 10:52:17
URL: http://risgrynet.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAAA Men hur ser jag ut? skyller på vinet =) det var jätte kul att träffas, Vilma är så söt!

2009-01-30 @ 14:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0