Sjuk, saknad o stress

Vilmis är sjuk. Inte sängliggande, men bara inte dagis-frisk. Så hon är hemma med mig idag. Säkert imorn också skulle jag tro? Vi ska väl passa på att bara mysa på, städa lite som vanligt o bara äta en massa gott :)
Alexandra skulle på arbetsintervju, sen skulle hon komma förbi o hänga här. Så kanske packar ner gumman i vagnen när det är sovdags, så får Magge komma ut o röra på sig.

Igår så var Jessica här, hon hade Birk med sig. Magic o Birk är fruktansvärt enkla hundar båda två, så dom accepterade varandra på en gång. Dom hade riktigt kul tillsammans! Sen var det riktigt roligt att träffa Jessica igen, förstår inte varför vi inte gör det oftare? :D Aja det ska bli ändrig på det nu.
Magic var gode utslagen sen, han sov resten av dagen o natten utan att röra sig en millimeter.. Han som är svår att få trött i vanliga fall. Det var säkert ansträngande att det kom in en helt ny hund i hans hem o sen en lång promenad på det :)
Så kul att se, Magic är ju väldigt undergiven av sig. Men Birk var inte det minsta dominerande ändå så la sig Magic jämt, haha :D
Vi knallade o hämta Vilma på dagis redan kl 13, dom hade haft vikarier på dagis hela dagen igår. Det hade gått hur bra som helst. Hon hade ätit, sovit o lekt bra. Känns skönt o veta att allt fungerar som det ska även då.

Jag vill vill vill så gärna ha Magge kvar här hos mig. Men hur mkt jag än planerar o är effektiv så går det inte att få ihop allt. För i längden så kan man inte leva ett liv där man ständigt väljer bort sig själv.

Nu ska vi busa på här. Hej på er!



Btw, jag saknar dig faktiskt... Men är rädd att detta inte kommer fungera så bra i längden..


Kommentarer
Postat av: jenny

har glömt bort att säga de, men du har uttöjningarna fel väg i öronen:)

2009-02-04 @ 10:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0