Goddag gott folk :)

En riktigt bra dag idag.  Har iaf ett bra humör, dagen startade bra så hoppas det fortsätter såhär nu :)
Har varit o lämnat hjärtat på dagis nyss, hon somnade i vagnen på vägen dit.
Håller på att äta lunchnu, ska strax iväg till stan, blir o jobba 12-19 idag, nice! Inte för att jag egentligen var så sugen på det, men allt handlar om inställningen :) Eller jag vill jobba, men tycker det är så drygt att ha ett extra jobb där dom kan ringa in en när som helst. Blir ingen planering då, oh jag är en människa som måååste planera. Aja snart så får man väl sig ett jobb, annars blir det att börja plugga till slutet av sommaren/hösten, ifall jag kommer in vill säga :P

Vilma har sovit relativt oroligt i natt, vet ej varför. Men gissar på att det är tänder som spökar.
Vi hade en helmysig dag/kväll igår. Lagade god mat, kramades, lekte o badade. Shit vad jag har saknat henne! Blir bara svårare o värre att vara ifrån henne en vecka åt ggn ju äldre hon blir!

Har kommit på att Vilma nog kommer bli en surrkvarn som sin mamma, haha! Gud så hon pratar.
Ord hon säger hela tiden är hejdåå, nehee, jiio, spindel, kan räkna till 3 (fast säger bara 3 ;), bil m.m. Jag glömmer som vanligt hälften.
Men hon sätter ihop 2-3 ord i meningar när hon pratar, inte alltid men det händer ofta. Typ allt man frågar henne om så svarar hon nehee o skakar på huvudet :)

Har fixat lite med försäkringar osv idag.. Så mest troligt borde min läkare  kontakta mig så jag kan säga att jag inte vill operera mig igen. Då får jag äntligen mina pengar :D Blir riktigt nice!
Har tänkt mig en resa till sommaren isf, o sen förstora brösten :)

Aja nu måste jag kila till bussen

Kommentarer
Postat av: Josefine

Åh, jag vill också fara ut och resa till sommaren! :)

2009-02-16 @ 11:29:49
URL: http://jjosefiineek.blogg.se/
Postat av: Linda

Fint med sillisar, vi ser till att operera oss samtidigt så kan vi lida tillsammans =)

2009-02-16 @ 12:11:50
URL: http://neoelian.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0