Brrrrr

Shit så kallt det är ute alltså! Nästan så det gör ont i ansiktet då man går ut. När jag gick med hjärtat till dagis i morse så började det rinna tårar pga kylan, o det blev inte direkt varmare när ansiktet blev vått haha.
Det har inte varit så händelserik dag, men jag känner mig fruktansvärt glad ändå. Sådär löjligt glad faktiskt :)
Ska öppna butiken imorn, så blir upp tidigt så vi hinner allt som ska göras innan. Det känns skit kul att få jobba imorn! Sen på fredag blir det middag med Madde o Jessica. Det var ett bra tag sen vi hängde allihopa, sist var det i somras vi sågs på en fika i stan. Men innan det typ flera år!
Hoppas bara att min far vill ha Vilma hos sig, men han lät väldigt positiv då jag frågade. Konstigt? ;)
Aja säkert för att jag jobbar nu, han är lite sån. Bara jag jobbar, håller i mina pengar, har ordning o reda på saker o ting då är han så stolt över mig, haha :P Fast måste erkänna att jag har ärvt en hel del pedanthet o sånt av både min mor o far. Nästintill jobbigt att jämt ska ha stenkoll på ALLT. Allt ska vara prefekt annars är det inte nog bra. Jag blir stressad o arg när det inte är planerat o fixat in i minsta detalj, haha. Oj oj jag låter ju lite knäpp. Fast det finns faktiskt en hel del fördelar med det också ;D

Åh på tal om Vilmis igen, han har nu börjat säga barnens namn på dagis. Anna o gustav.. Kommer väl fler eftersom :)
Hon sjunger även delar av Imse vimse spindel samtidigt som hon gör rörelserna.
Åh det är så kul när orden bara ramlar ur munnen på henne. Hon är så himla gudomlig denna dam. Så lättsam att ha o göra med. Visst nå är det ibland tufft att vara ensam med henne. Men jag är nog ändå ganska bortskämd då hon är så snäll :) Haha det här kommer jag väl få svälja sen nu bara för att jag skrev såhär. Hon kommer väl hämnas med en vaken natt lr nå ;P

Nu ska jag städa vidare, sen ta en dusch o landa i soffan.
Ha en bra kväll för det ska jag :)

Vilma, mamma älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha, jag blir också galen om jag inte har allting planerat. Jag är ingen jag tar det som det kommer människa, jag vill veta exakt. Jag har nog fått det från dig och mamma då, anatar jag! :) hihih, glömm inte att hon faktiskt kallar mig för "fiiiiin" // stolt moster!

2009-02-18 @ 21:32:25
URL: http://jjosefiineek.blogg.se/
Postat av: dollan

[email protected]

2009-02-18 @ 21:55:40
Postat av: Frida

Nu var d alldeles för längesen vi träffades! :) vi borde ses mycket snart tycker jag :) å sen hoppas jag att du hänger med på mammafesten som är i mars?? puss o kram! å du,vilma är så jääääkla fiin! :)

2009-02-18 @ 22:10:29
URL: http://www.vegas.bloggagratis.se
Postat av: jonna

vars jobbar du nu då?=)

2009-02-19 @ 12:57:05
Postat av: dollan

adda mig tjejen :)

2009-02-19 @ 17:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0