Äntligen :)

Igår kom gumsan hem till mig igen, så jag har saknat henne!
Hon fick fara på dagis idag, jag var iväg till sunderbyn på ögonmottagningen. Mest troligt så har jag reumatism i ögonen, inte kul! :( Aja man får väl vara glad att det inte var ngt "värre".
Efter läkaren så for jag hem o lagade lunch, fick matsällskap av Alexandra som tur är, jag hatar ju att äta själv :)
Vi gick ut på promenad med Cissi o Boss. På isen här på Björx mötte vi Laila o hennes amstaffhane Rino (?) som är 5 månader. Magge o han fick busa av sig ett br tag, sen vart det koppel promenad resten.. Faktiskt det min lilla buse måste träna på!
For hem o hämtade bilen o vidre till Vilmas förskola för att t hem gumman, hon blev då överlycklig som vanligt när jag kommer :)
Alexandra följde med oss hem en sväng, så då lekte vi lite osv..
Nu på kvällen hr pappa varit här, han tyckte precis som många andra att Vilma har börjt prata jätte mkt. Så kul nu när hon verkligen förstår Allt man säger :)

Jag har börjat fundera på det här med att studera igen. Känns som att jg bara står o trampar på samma ställe nuförtiden. Jag vill utbilda mig till ngt ordentligt, helst NU! :) Så måste fundera över dett ordentligt, sen sk jg banne mig söka in.. Känns roligt o tungt på samma gång..

Nu ska jag gå o borsta tänderna så jag får sova ett par timmar i natt iaf. För imorn kommer Jessica så måste ju vara någorlunda utvilad o social då.



Magge idag på isen..  Spanar efter skotrar.

Finns mer bilder för den som vill se på www.eme-lie.pixbox.se



Hejdååå

Kommentarer
Postat av: Josefine

Du kan ha vackra ögon!

2009-02-02 @ 22:56:39
URL: http://jjosefiineek.blogg.se/
Postat av: jonna

oj, va innebär de? asså i ögonen?:)



prompa ngn dag i veckan då;)

2009-02-03 @ 09:55:14
URL: http://jonna1983.blogg.se/
Postat av: therese

Haru köpt tillbaka han igen ? :D

2009-02-03 @ 10:49:46
URL: http://tvikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0