Tröttare än trötter

Hahah jag är ej van att jobba, det bara är så! :P
När jag avslutar mitt pass kl 23 så har jag jobbat 16 timmar idag, pjuu, då är det inte konstigt om man är trött!
Jag känner mig ivf skit duktig, alltid bra med extra cash. Pappa var så nöjd över mig så jag får ha hans bil t om söndag ;)
Direkt jag slutar så ska jag fara hem, äta ngt gott kvällsfika, ta en kokhet dusch sen sooooova!
Imorn är det fredag, så jag har längtat, äntligen :D
Nog för att jag jobbar lördag + mördarpass på söndag igen! Men alltid nice med helg o allt som nu hör till.. Fast jag tror att veckan där på blir ännu bättre ;)

Ska ta o göra nyttosaker nu..
Heeiijrå

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vars jobbar du? :)

2009-08-20 @ 23:24:08
URL: http://pluppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0