Såhär i efterhand

Jag har haft grymt kul hela helgen!
Men jag saknar Vilma så oerhört mkt! Kan inte fatta att hon ska till dagis imorgon, jag vill bara ha henne hemma här med mig. Men vi ska nog bara dit en sväng, dessutom jag kommer nog stanna där ett tag innan jag går. Hon får en riktig mjukstart :)
Nästa vecka så börjar jag jobba på 2 stycken olika ställen fram tills skolan börjar, om nu allting blir som det ska..

Jag älskar sommaren, men jag ser ändå på ngt sätt fram emot hösten. Ska bli intressant :)
Nu väntar jag på Nathalie som har farit hem och hämtat Nova o bikini. Vi ska nämligen till gültza o glassa på stranden, ventilera våra hjärtan. För jag vet då varken ut eller in?
Ska ta och slänga på mig en klänning nu, hon kommer nog snart.

Nu är sommaren slut



Kommentarer
Postat av: Frida

Ja, men perfekt! när har du tid och lust? :)

2009-08-02 @ 13:11:25
URL: http://kattens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0