Pigg

Vaknade typ halv 8 idag igen, fruktansvärt skönt! Slippa sova bort hela dagen i onödan.
Dessutom så slummrade jag till i soffan över en timme igår vid 21, så jag är helt utvilad :)
Idag har jag lite saker på min "att göra-lista" som måste bockas av. Är nojig att jag ska glömma ngt.
Ikväll blir det jobb 16-22, sen får vi se vad som händer. Tror att Markus o dom kanske skulle ta ngn öl, kanske tittar förbi där och är social att tag :)

Imorn är det bröllop, så mysigt! Tänk att hitta den rätta sådär, kan ju inte bli bättre :)
Sen på kvällen blir det jobb igen, till sent på natten. Skönt att komma tillbaka till vår lilla gemenskap där.. Har saknat alla!
Ska nog lägga mig o vila en timme till bra mysig, bara rensa tankarna.. För det finns tusen sånna just nu...


Det är ingen idé, lika att sluta här och nu.
I hate this

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0