Min lilla tös

Nu har hennes far just varit o hämtat henne. Så denna kväll sover jag själv.
Konstigt och tomt tycker jag!
Visst är det skönt samtidigt, för jag har fortfarande timmar som jag måste sova igen, men ändå.

Har varit på kalas hos lilla Nova som fyller 1 år idag :) Blev en massa barn & vuxna. Vilma är fortfarande väldigt mammig när det är nya människor. Så antingen får jag vara med henne och leka, lr så sitter hon med mig. Måste vara jobbigt för henne, så jag hoppas att det släpper med åldern.

Får hoppas det blir mkt jobb i veckan, hade varit nice.

Ska ta och fara tillbaka med bilen till min kära far. 
Jag vill göra ngt ikväll, kan bli enda kvällen i veckan som jag kanske kan göra ngt. + att det blir lättare att inte deppa ihop för att Vilma inte är här.

Sweet sweet sweet



ge mig sommar igen!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej hej! Böckerna finns på blocket om du söker på ordet studentlitteratur, där finns en lista på exakt vilka böcker det är. Är uppdelat på två blocketannonser! =)

2009-08-25 @ 21:35:38
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0