Hemma bara just

Klev upp kring kl 9 i morse,så duktigt av mig som inte ens hade en tid o passa!
Jag o Nath umgicks igår på kvällen, skönt att få rensa huvudet på tankar. Det behövs varje dag så man inte samlar på sig en massa skit o börjar överanalysera..


Nu har jag ett pass mellan 16:30-23 idag. Men får åka hem mellan 19-21, chiiill :)
Allt gick bra där idag, än så länge.

Dagen har spenderats på stan med Nathelie och Nova. Vilma är hos Alex. Gud så jag saknar henne! Inte alls kul att vara utan henne. Men men nu har jag ju fullt upp, så kan inte heller hämta henne tidigare på dagarna som jag alltid annars gör. Säkert därför omställningen är så stor för mig. Jag får helt enkelt ta och vänja mig o inte träffa henne varje dag trots att det inte är min vecka.. :(

Har fått en massa trevliga samtal idag som gjorde mig på mkt gott humör.
Hela veckan är fullspäckad, likaså helgen.
Jobb och andra roligheter. Aja att tjäna pengar är ju alltid nice :)

Ska försöka börja spara ihop pengar till en resa nu snart.. Min tatuering får vänta, för en resa lockar mer.
Tanken är att jag ska till Stockholm och Malmö så snart som möjligt, sen efter det utomlands :)

Nu ska jag packa ihop alla saker och åka tillbaka till jobbet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0