GLAAD!!

Igår pratade jag med en person som står mig fruktansvärt varmt om hjärtat. Jag blev så glad, för innerst inne så har allt kännts fel. Det är ngt som har saknats, och jag vet ju vad det är. Jag säger bara, snart snart snart :)

Sen idag fick jag hem ett brev, är SÅÅÅÅ glad för din skull. Och du vet jag finns här för dig! <3
Det är ju inte länge kvar nu =)

Så mina två senaste dagar har bara rullat fram, är det kanske min tur att få lite nedförsbacka och motvind nu?
Man kan ju alltid hoppas :)

Jag har iaf just ätit middag, har jättemkt njurvärk tyvärr. Men jag tänkte ändå dra mig ut på lite äventyr. Jag får aldrig nog att umgås med mina nära & kära!
Imorgon och resten av veckan blir det att hämta hjärtat på dagis så hon inte behöver vara så långa dagar.
Nu ska jag dra mig mot bror, jalla!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad roligt att höra att du är glad :)

Känner ni för att umgås lite nån dag i veckan om du skulle hämta Vilma från dagis? :)Puss

2009-08-11 @ 21:30:04
URL: http://deeya.webblogg.se/
Postat av: Nath

;-)

2009-08-12 @ 20:27:42
URL: http://www.varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0