Yes, nu är det fredag igen :)

Jag gillar fredagar, helgen är det bästa på hela veckan!
Jag funderar på att åka på babysång idag, glömde svara på ditt mess igår Nathalie.. Nåja jag och Vilma klev upp kl 6, låg och drog oss i sängen ett bra tag innan det, så tror  att hon vaknade kring halv 6. För tidigt enligt mig.
Den här helgen blir hel-lugn, har ju Vilma. Men på lördag ska jag på en föreläsning om ledarskap och personlig utv, skit skoj. Ska dit med Linda och hennes kille Gusten. Under tiden så ska Vilma vara hos hennes mormor.
Har förresten lessnat på att ha mörkt hår nu, så ska köpa slingor idag och göra, om ngn ids hjälpa? :) Fast kommer nog behöva göras ett X antal ggr innan jag är någorlunda ljus igen.

Var och tränade igår, så himla skönt. Ska verkligen skita i att försöka hålla mig från att äta sötsaker osv, för det ger bara motsatt effekt på mig. Jag blir bara mer sugen då, haha. Så jag kör på min egen stil, jag tränar när jag känner för det, och äter precis det jag vill ist :) Är ju dessutom inte överviktig på ngt sätt alls, vill bara bli lite fastare och få mer muskler.
Pappa skrattade igår när jag visade mina arm-muskler jag fått haha! Men han sa att han såg tydlig skillnad, så jag bygger muskler relativt lätt, + att mina ben blivit lite bredare och det är jag glad över. Vill inte ha mina piprensare till ben längre ;P

Nä nu bestämde jag mig att jag och Vilma ska in till stan idag, först babysång sen lunch och sen hitta oss ngt fint i klädväg. Ska ringa och väcka Nathalie nu :D

Ha en trevlig helg



Kommentarer
Postat av: Josefine

Åh vad mysigt att ha gumman här imorgon! :)

2009-04-03 @ 13:10:36
URL: http://jjosefiineek.blogg.se/
Postat av: Fanny

Hej! Du verkar må bra nu, roligt att läsa :) Glad blir jag! Puss & Kram på dig

2009-04-03 @ 15:31:34
URL: http://onmyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0