Vännen, du får mig att le..

Somnade sent igår, fast kände mig glaaad :)
Min dag har då varit bra som vanligt. Vaknade sent, tog mig en välbehövlig sovmorgon. Fast som vanligt så fick jag lite panik då klockan var så mkt. Jag vaknade kl 6 av mig själv, men ville sova mer, så jag somnade om efter ett tag.
Har iaf hunnit med en hel del idag, känner mig nyttig nu. Var så fruktansvärt skönt att träna!
Men jag gruvar mig en hel del redan att visa mig på stranden i sommar, usch.. Nåja det är bara jag som kan göra ngt åt saken. Och jag är så jäkla bekväm o laaaat.


Fick en jobbig känsla i magen nu på kvällen, orkar inte tänka. Men samtidigt så måste jag.. Det är ju jag själv som ställt till det tidigare. Och som man säger, som man bäddar får man ligga.. Har bara mig själv o skylla.....
Ska gå och sova nu så slipper jag fundera sönder huvudet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0