Tisdag morgon

Jag  gick och la med efter Balla av stål igår, behöver jag säga att jag var grymt utvilad imorse när vi vaknade halv 8? Vilma är så sjukt mysigt på morgonen, ligger alltid och kramas o pussas o minst 30-40 min innan vi kliver upp.
Idag blir en till " att göra " dag.
Skriver en lista så jag själv kan gå o kika om jag glömmer ngt:
- Fara förbi Lulebo o boka så dom kommer o tapetserar mitt vardagsrum.
- Ringa hudmottagningen och boka tid åt Vilma, tycker det ser ut som att hennes märke har ändrats :/
- Klippa mig hos Åsa kl 12.
- Ringa Folksam o ändra en försäkring + ang min.
- Gå förbi Alex och leta upp kvittot till Vilmas vagn som gått sönder. Måste lämna in den.
- Hem och laga mat innan Vilma ska hem från dagis.

Ser nu att jag aldrig kommer hinna allt det där idag. Fast jag ska iaf försöka.

Måste klä på oss nu för vi ska gå till dagis :)
Kram och ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0