ooooh :)

Jag känner mig glad. Hoppas att det blir som jag vill. Isf är jag lyckligast :)
Håll tummarna för mig gott folk!

Imorn efter att jag lämnat gumman på dagis så tog jag bussen till stan. Hämtade brev hos mami sen knallade jag hem i rask takt. Gjorde det för att kompensera mitt dåliga samvete för att jag aldrig utnyttjar mitt träningskort jag betalar på varje månad :-0..
Nån gång ska jag med börja, haha.. Det brukar låta så! Hur fan ska jag våga visa mig på stranden med min feta kropp?? Nåja nåja får köpa mig en baddräckt o solhatt och hänga med alla gamla tanter på storsand så kanske man ser någorlunda ut jämnfört med dom? ;)

Jag gick hem och lagade en massa mat, som jag frös ner. Nu har vi en massa got o nyttigt hemma jag o Vilma, toppen ju! Pratade lite på msn, hängde tvätt o plockade sen gick jag o hämta Vilma på dagis igen.
Loke o Jenny kikade förbi, ungarna lekte/slogs o vi skvallrade :)
Senare vi 17-tiden kom mamma. Hon jag o Vilma käkade middag o gjorde slingor i itt hår. Behöver jag säga att det ser HEMSKT ut nu? Fan att jag alltid ska vara o mixtra.. Hahah att jag aldrig lär mig?
Jag ska iaf göra mer slingor imorn, Jenny ska hjälpa mig.

Vid halv 8 somnade hjärtat, jag höll på att dras med till John Blund, men jag stod imot o nu sitter jag här..
Ska surfa vidare lite, samt prata på msn. Tänkte ta en till tidig kväll ikväll, så fruktansvärt skönt att vakna utvilad med en underbart glad Vilma bredvid sig som säger "Upp mamma" hihi :)

Så nu säger jag hejdå

Kommentarer
Postat av: Therese

Det ska bli såå kul att ni kmr hit och hälsar på =)

2009-04-30 @ 09:30:16
URL: http://freewebs.com/frejaa
Postat av: Elin

Allvarligt! Din feta kropp?? Då har du inte sett min, haha. Du är ju för faen smal!!

2009-04-30 @ 17:32:06
URL: http://risgrynet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0