Lördagsmys + söndagmorgon

Vi halv 6 ca så kom Jenny och Fredrik förbi till min mamma i stan och lämnade Dolly. Jag skulle vara hundvakt. Jenny åt och jag packade sen åkte jag med dom till Björx.
Vid 7 tiden så kom Alex och lämnade Vilma, även hann var sugen på fest, så självklart får ju gumman vara här då :)
Alexandra kom förbi och hängde med mig, vi hade en massa skvaller att ta igen sedan sist..
Jag var sjukt trött så jag tog en tidig kväll, redan kl halv 10 tror jag det var. Så imorse när Vilma slog upp sina små blå så var jag pigg och utvilad :) Dolly överöste oss med pussar, haha sötskit!
Har hunnit rasta Dolly och äta frukost. Tänkte ta en lång utedag idag. Ska be min far komma hit med min cykelnyckel så jag kan fara ut med cykelkärran en sväng.. Undra vad Vilma tycker om den i år? Förra året var hon så liten, men då satt hon då bara tyst och nöjd i den, även på längre turer :)

Ska ta och ringa min far nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0