Kan man känna sig mer glad än såhär?! :)

Vädret påverkar mig så himla mkt. Solen lyser på och det är varmt ute, mysigt värre :)
Jag och Vilma mötte Jenn o Loke på bussen imorse. For till stan där vi mötte upp Nathalie, Lisa och Pia m. barn. Gick till kyrkan, skulle på babysång. Vilma älskar att vara där. Mitt lilla troll är nog rätt blyg av sig, så gulligt. Men konstigt med tanke på hur översocial mamma hon har, haha.
Efter sången gick vi till M&P och åt lunch, mkt gott, och det  trevliga sällskapet gjorde allt. Älskar mina vänner, dom har fått mig att gå vidare och ni får mig att må så bra, stort tack!!!

Vi gick endast på Vero Moda, hittade mig en tröja. Sen tog vi bussen hem. Får leta kläder en annan dag.
Jag och Vilma mötte upp Alexandra, gick hem till oss o satt o surrade. Vi blev så rök/godis sugna så vi la Vilma i vagnen och gick till affärn. Vilma trött som hon var somna på en gång och sov i 1,5 timme. Jag hann se Andra Avenyn och bara ligga i soffan o ta det lungt för mig själv en stund!

När hon vaknade så hade jag lagat middag, så vi åt oss mätta. Sen kom Alex och hämtade upp oss. Vilma och han for till Lulsundet och jag for o handlade. Jag for o hämtade dom, stannade även där ett tag så Vilma fick leka med Joar och Frej.
Eftersom att Vilma har sovit så sent på dagen så antar jag att hon kommer vara vaken rätt länge ikv. Men det gör inget. Vi ska städa lite, se film o bara mysa på :) Om Vilma inte protesterar för mkt så ska Alexandra göra slingor på mig..

Jag är förresten grymt festsugen! Nåja veckorna jag inte har Vilma så är jag inte det. Så det är nog bara för att jag inte kan nu, haha..
Jajja på torsdag sker det fet iaf, visst Jenny??! :)
Hoppas att alla andra flickor är på?? :D

Nu ska jag och Vilma leka


Trevlig kväll :)


Kommentarer
Postat av: Pia - Mejas mamma

Tack för idag vännen!:)

2009-04-03 @ 20:32:48
URL: http://piansandberg.blogg.se/
Postat av: Linda

Kul att man är bjuden ;-)

2009-04-03 @ 22:27:20
URL: http://neoelian.webblogg.se/
Postat av: Nath

hej, jag tänkte hälsa på dig men du verkar upptagen så då får det väl lov att vara :P

2009-04-04 @ 17:42:14
URL: http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: Nath

:-) TACKAR!

2009-04-04 @ 22:25:30
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0