Jag är verkligen otraditionell

trist, för jag lovade mig själv att ändra mig då jag fick barn
Det är ju egentligen så mysigt att fira t ex påsk osv ordentliget. Med familjen, släkt o vänner. Pynta lite, köpa påskägg osv.
Jag har nte gjort ngt av det än, jag hatar högtider. Jag får ångest och mår allmänt dåligt. Jag tror det beror på att jag alltid känt mig skyldig då man varit tvungen att "lämna" den ena föräldern för att vara med den andra då man var mindre.. Jag hoppas Vilma aldrig kommer känna så.

Nu måste jag kliva upp och hänga upp tvätten så det hinner torka till ikväll. Har även andra saker som jag ska hinna med idag. Bl a träna, fara på systemet, lämna in en massa papper och köpa påskägg åt gumman.

Hejdååå


Såhär glad ska jag vara idag, för Vilmas skull

Kommentarer
Postat av: dollan

jag HATAR högtider hatar hatar :) gud ...stress stress o man MÅÅÅSTE göra nå..våga trotsa högtider vill ja säga :) julen gilla jag bara ;)

2009-04-09 @ 19:09:58
Postat av: Nath

Jag saknar dig!

2009-04-11 @ 21:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0