jag är sämst

ids inte skriva så mkt här längre.  Det finns andra vettiga saker att lägga tiden på.
Hursomhelst, idag har jag o Jenny tagit bussen till stan och en promenad hem. Gick sakta och pratade en massa.
Älskar dom här sommarkänslorna jag får när vädret är så fint och det är varmt ute, men samtidigt så hatar jag dom!
Jag får så mkt press på mig själv. Inget man gör duger känns det som, jag är inte tillräcklig. Fast samtidgt så vet jag att jag gör så gott jag kan med allting. Nåja man ska aldrig nöja sig, man ska alltid sträva efter mer. Tycker då jag :)

Ska strax hämta hjärtat på dagis, vi ska knalla ner till vårdcentralen och fixa stämpla in på mitt högkostnadskort. Sen blir det gratis läkarvård året ut. Haha jag har då kanppt varit annat än sjuk senaste månaderna. Men nu ska min otur vända har jag bestämt..

Ska till mamma o Jossan i stan i eftermiddag då jag lämnat över gumman till Alex. Ska bo där tills på söndag. Hoppas på mkt sol, isf ska jag sola på balkongen varje dag, haha.. Mkt mkt skönt :)
Får se ifall jag tar med mig gumman på babysången imorn. Hon skulle uppskatta det jättemkt. Älskar att se henne sådär glad kring alla barn. Sen är hon så försiktig och snäll med alla!
Men blir sånt jäkla projekt att först åkabuss till Björx för att hämta henne på dagis och sen bussen till stan igen. Nåja får se..
Har ju faktiskt varit med henne ca 3-4 timmar varje dag denna vecka. det är ju iofs min lilla dotter, men samtidgt så känner jag att man faktiskt kan behöva min egna tid med. Hur egoistiskt det än låter.

Hinner inte skriva mer nu, måste kuta ut.

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0