:) :) :)

Imorse vaknade jag med ett leende på läpparna, så härlig känsla! :)


Har varit på stan med Nathalie och Nova idag, köpte lite nya kläder åt Vilma. Ingen åt mig själv.
Det är främst hon som är i behov av kläder, jag klarar mig.. Men jag har hittat tusentals plagg som jag ska köpa när jag får råd.
Mkt trevligt dag Nathalie, tack! :)

Vi drog oss mot Porsön och hämtade hundarna, sen hem till Björx och knallade.
Jag har lånat hem Wilda nu, får se ifall jag får sovsällskap av henne. Tydligen var Ice väldigt olycklig utan sin fru haha.






Detta fick Vilma idag + två par vantar.




Och den här mysgrisen snossar i min soffa så gott, och tröttare ska hon bli. För ska dra på mig myskläder och dra ut på en långpromenad strax. Byyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0