:)

Har tränat idag med, skönt skönt skönt :)
Tog mig en bastu efteråt, hur härligt som helst!
Fick höra igår att min rumpa kommit tillbaka, hihi.. Känns bra! Det försvann alldeles för mkt av den när jag gick ner i vikt. Nu däremot är min vikt stabiliserad igen. Det kan nog inte bli bättre. Huvudet börjar friskna till och då mår min kropp bra igen! :)

Jag gjorde ett ryck nyss, städade, hängde tvätt, diskade och har satt på en maskin med kläder. Jag har verkligen slöat till med med städningen på sistonde. Iofs jag har det sällan stökigt och aldrig smutsigt. Men inte heller längre pedantiskt rent. Kanske har jag kommit på att det finns viktigare saker i livet att göra än att städa dygnet runt? ;)

Nu kommer snart Cissi, ska bädda rent innan tänkte jag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0