Att lämna...

Dålig rubrik jag vet.. 
Vi kom till Vilmas dagis kl 8:30, följde med henne in i ca 15 min. Bara för att det är så mysigt, sen så är det kul att se Vilma kring alla andra barnen. När jag skulle gå så sa hon bara "Hejdå mamma", gav mig en puss och kram sen gick hon till barnen och fröknarna. Haha söt unge, hon gillar verkligen sitt dagis.
Kände redan när jag var påväg till dagis att jag var hängig i kroppen. Sådär konstigt varm/kall och skakig. Tänkte fan nu kommer jag bli sjuk, igeeen. Men jag gick hem och gjorde mig en stor fruktsallad med yoghurt över + en massa vitamin tabletter. Känner mig lite bättre nu.. Kom sen på att jag har glömt äta sen igår då vi åt på Max kring kl 12 på förmiddagen. Har bara lagat mat åt Vilma, och sen var vi ute o rännde lr hade besök, så då glömde jag helt bort att äta.
Måste vara därför jag var skakis (intalar mig själv det iaf :) )..
Jag har faktiskt bättrat mig tusen resor med mitt ätande. Det händer knappt att jag skippar en måltid. Nu är det snarare tvärtom, jag äter som en stor karl, är nästan konstant hungrig. Och jag har märkt att jag är på mkt mkt bättre humör..
Nåja nogpratat om sånt..

Hade nyss hunnit bestämma mig för att skita i alla måsten idag och bara ligga hemma för att bli frisk. Men då skrev Jenny att hon o Loke vill ha dit mig. Och självklart ställer jag upp ;) Alltid så mysigt att umgås med ens vänner o ungar!
Sen ska dom följa mig till salongen. Hoppas min lugg bli bättre nu, för nu ids jag inte ha den nere..

Ska hänga upp en maskin + sätta på en ny, sen knalla till Lävägen.

Auf wiedersehn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0