ÅÅÅÅÅHHHH!!!!!!!!!!

Jag vill bara slita av mig allt hår och dunka skallen i väggen tills jag tuppar av. Fan vad jag är less!!!!!!!!
Fattar inte när allt ska vända, när ska jag få tur och flyt i livet för en gång skull?!
Alltid är det nånting............... Snart ger jag upp hoppet...

Nåja nåja, finns inget att göra åt saken. Kan bara säga tur att pappa och mamma finns där i vått & torrt för mig. Vet seriöst inte vad jag hade gjort annars?



Ikv blir det som sagt utgång, ska ta och åka mot Björx strax. Måste dit och hämta nå kläder jag ska ha på mig ikv. Hinner jag ska jag göra slingor också.
Imorn ska jag kanske ha Vilma hela dagen och kvällen. Alex ska till Stockholm och hämta en bil?


Ska ut och springa nu, göra av med lite energi och frustration, känns som att kommer spricka snart!


Förresten, en bild på mig från idag





+ en på min älskade solstråle Vilma som alltid får mig att le

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0