Underbara vecka! <3

Har varit borta från Luleå hela förra veckan, måste säga att det verkligen behövdes trots att jag just var borta.
Mitt huvud är i tusen bitar, så mkt att fixa. Jobb, lägenhet, pengar osv osv. Allt är så ovisst. Jag behöver få komma bort från allt o bara vara ifred.. Det var underbart skönt :)
Nu känns allt mkt bättre, fast även saker med försäkringskassan som tjorvar, det tär på mig. Men det ska väl lösa sig snart. Ska försöka fixa saker med vikarieförmedlingen, kanske man får börja vikariera på dagge snart ;)

Har just kommit hem från stan med Vilmis. Vi mötte Linda o Nike där. Lunchade o knalla runt.
Jag är rastlös av att bara sitta hemma. Så ikväll tänkte jag ringa o höra om dom har ngn instruktör tid på gymmet. Vill ju börja träna ordentligt, allt man kan nu. Nu ska jag bli fiiiin igen har jag tänkt mig ;)

Ska fara iväg till Baby Proffset lr vad dom nu heter o köpa en ny barnvagn åt gumman. Sen ska vi på elgiganten o fixa en ny Ipod åt Jossan.
Fuderar på att svänga förbi kvantum o köpa mörk hårfärg. Är så less på min blonda peruk, ursch..
Vad tycker ni, blondt lr brunt på mig??

Nu måste jag springa iväg så jag hinner allt som ska hinnas.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Just för tillfället så tycker jag du ska vara blond! Men det var ju länge sen jag såg dig i brunt hår ;)

2008-09-29 @ 14:00:41
URL: http://pluppi.blogg.se/
Postat av: Linda

Tycker brunt, som jag sa tidigare men liite inslag av en röd nyans men knappast så de märks, kommer bi fint brut är alltid fit ;-)

2008-09-29 @ 18:34:37
Postat av: therese

Vad ska du köpa för vagn? har du sålt quinnyn?



Brunt är fint på hösten :)

2008-09-30 @ 09:20:24
URL: http://honsomhetertherese.blogg.se/
Postat av: Josefine

Brunt tycker jag! :)

2008-09-30 @ 11:44:22
URL: http://jjosefiineek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0