Tack Josefine!

För att du gjorde sidan så fin :)
Har varit o lämnat Vilma på dagis kl 9 i morse. Det går jättebra där, förutom att hon har fått stoor separationsångest från mamma o pappa. Men det har nog mkt med åldern att göra med. Så det går över snart.
Jag har ju inget jobb nu, så har henne bara 3 timmar/dag på dagis, så det blir en lugn start för henne, perfekt tycker jag!
Är ju iaf tilbaka i lilla Luleå nu, kommer stanna tills Vilma är lite äldre, sen bär det nog av o plugga. Saknade henne för mkt från e-tuna..
Så just nu bor jag o Vilma hos mamma, lite trångt kanske, men rätt mysigt.
Önskar bara att jag hade ett jobb så jag kunde spara pengar tills jag får min egna lägenhet, men icket.
Ska iaf skriva in mig som arbetssökande idag, fan jag som hatar arbetsförmedlingen! haha.. Aja måste ju ha ett jobb, vill inte plugga bara för att, o pallar inte o vara rastlös o pank.

Rex har ju flyttat till Therese nu, allt verkar ju gå jättebra för dom! Det glädjer mig enormt mkt att han har fått en 2:a chans i ett sådant bra hem! Tack Therese!! :) Men måste erkänna att jag saknar han så det gör ont. Fast sånt är livet..

Magge är hos Million, fick ej med honom på flyget hem från Stockholm, så då ställde han upp o ha honom tills vidare, danke schön!! :) Skönt att vara hundfri, men såå tråkigt. Jag har inte tagit en enda promenad sedan jag kom hem (slöööö..)...
Aja bara jag får igång allt med jobb, lägenhet osv så ska jag köpa träningskort :)

Nu ska jag ta en rök, sen söka nå jobb. Banan

Kommentarer
Postat av: Linda

Du ska se att allt löser sig, det gör det altid förr el senare =) Håller tummarna o tror på dig "syrran" ;-)

2008-09-04 @ 12:42:16
URL: http://neoelian.webblogg.se/
Postat av: Therese

Det är jag som ska tacka dig Emelie =) han är en underbar hund, får mycket hjälp av Yvonne med tips/träning, grabbarna är så lika, skönt att det går bra på dagis för Wilma, har 3 bilder på henne och Rex som blev bra glömt att skicka! ska redigera och skicka dom, sköt om er

2008-09-04 @ 19:50:09
URL: http://freewebs.com/frejaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0