Bilder från idag..


Vilma o mamma går till Statoil för att köpa bananer :)


Buus


Nån okänd gubbe, jag o Vilma


Hon var trött och ville endast hålla handen.


Konstig bild, jag såg helt blank o röd ut, haha.. Men Vilma var lika söt som vanligt :)


Inte mkt har hänt idag. Vilma o jag låg kvar i sängen och busade i en halvtimme efter vi vaknat, bättre start på dagen kan man nog inte få! Vi åt frukost och gjorde oss klar för dagis. Kl 8:30 lämnade jag Vilma där, hon var bara jätte glad då jag gick. Själv for jag vidare o fixade lite papper, mötte upp Jenny på Björx. Vi gick o fikade, gott :) Efteråt hade jag läkartid, men det tog nog ca 30 min endast, nu är iaf remissen till Sunderbyn fixad!
Efter vårdcentralen tog jag bilen till Inpuls, körde endast 45 min pass idag, aja bättre än inget alls iaf :)
Vilma blev då som vanligt överlycklig då jag kom o hämtade hem henne från dagis! Vi for hem o åt god lunch, sen vidare tillbaka till Bvc. Vilma fick sitt 1-års vaccin. Inte ett knyst från hennes sida. Däremot så blev jag svimfärdig och började kallsvettas! :/ Jag är såå känslig!
Vi hann då knappt hem, äta middag, busa lite osv sen skulle vi iväg till Gammelstad där bror fyllde år. Jättegott fika som vanligt, trevligt o träffa hela famlijen + att Vilma o Tindra har så kul tillsammans =)

Nåja nu måste jag sova, en lång dag imorn. En massa möten osv.. Blä!

Godnatt på er

Kommentarer
Postat av: Therese

så skönt att kläderna passade, hon är så söt =)

2008-09-17 @ 00:57:33
Postat av: Lisa

Sötaste Vilma! :)

2008-09-17 @ 07:42:47
URL: http://pluppi.blogg.se/
Postat av: therese

Jätte fina bilder ju :D Hur har ni de?

2008-09-17 @ 09:30:31
URL: http://honsomhetertherese.blogg.se/
Postat av: Therese

Vilka gulliga bilder! :)

2008-10-19 @ 20:56:54
URL: http://onlythereseolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0